Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення
|
|
Creator |
Скуба, В.
|
|
Subject |
Культурологія
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті розглядається можливість використання у рекламному повідомленні архетипів та архетипових образів, що покращує ефективність рекламного повідомлення, як комунікативного акту між виробником та споживачем товару, поглиблює мотивацію до купівлі певної продукції; досліджується можливість створення успішного бренду на базі використання теорії архетипів. |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/418/1/1_09_13.pdf
Скуба, В. (2009) Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. с. 183-191. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/418/
|
|