Запис Детальніше

Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення
 
Creator Скуба, В.
 
Subject Культурологія
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
 
Description У статті розглядається можливість використання у
рекламному повідомленні архетипів та архетипових образів, що покращує ефективність рекламного повідомлення,
як комунікативного акту між виробником та споживачем
товару, поглиблює мотивацію до купівлі певної продукції;
досліджується можливість створення успішного бренду на
базі використання теорії архетипів.
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2009
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/418/1/1_09_13.pdf
Скуба, В. (2009) Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. с. 183-191.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/418/