Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі
|
|
Creator |
Сошинська, Я.
Дмитрик, А. |
|
Description |
Статтю присвячено аналізу проблематики підвищення якості обслуговування споживачів у галузі книготоргівлі. Визначено загальноекономічний контекст та виокремлено основні методи управління якістю обслуговування споживачів у галузі книготоргівлі. Здійснено розрахунок витрат та очікуваного результату від впровадження заходів, спрямованих на підвищення рівня обслуговування.
Статья посвящена анализу проблемы повышения качества обслуживания потребителей в сфере книготорговли. Определен общеэкономический контекст и выделены основные методы управления качеством обслуживания потребителей в сфере книготорговли. Произведен расчет затрат и ожидаемого результата от внедрения мер, направленных на повышение уровня обслуживания. The article is on improvement of quality of consumer service in book trade. The economic context and main methods of management of quality of consumer service in book trade are defined. The expenses of these methods to be implemented and expected results of this implementation are accounted. |
|
Date |
2011-08-02T18:42:12Z
2011-08-02T18:42:12Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі / Я. Сошинська, А. Дмитрик // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 1 (66). — С. 227-237. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.
XXXX-0072 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25189 655.42 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Дослідження міжнародної економіки
|
|
Publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
|
|