Запис Детальніше

Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації
 
Creator Осипчук, М.
 
Description Розглянуто підходи до оцінки національних брендів країн Центрально-Східної Європи (ЦСЄ) за допомогою індексів С.Анхольта та East West Communications. Визначено кореляційні зв’язки між індексами національного бренду, туристичними прибуттями та доходами від туризму у досліджуваних країнах.
Рассмотрены подходы к оценке национальных брендов стран Центрально-Восточной Европы (ЦВЕ) с помощью индексов С.Анхольта и East West Communications. Определены корреляционные связи между индексами национального бренда, туристическими прибытиями и доходами от туризма в исследуемых странах.
Nation brands assessment approaches of Central and Eastern European countries (CEE) by the instrumentality of Anholt Index and East West Global Index are considered. The correlation between nation brand indexes, international tourist arrivals and tourism receipts in countries under study is detected.
 
Date 2011-08-02T22:45:10Z
2011-08-02T22:45:10Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації / М. Осипчук // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 2 (67). — С. 144-155. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
XXXX-0072
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25216
338.48 (4)
 
Language uk
 
Relation Дослідження міжнародної економіки
 
Publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України