Запис Детальніше

Психологічні аспекти політичного рекламування

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічні аспекти політичного рекламування
 
Creator Лютко, Н.
 
Subject Політичні інститути та процеси
 
Description Розглянуто особливості політичного рекламування. Особливу увагу приділено
аналізу психологічних аспектів політичної реклами, розглянуто проблеми

рекламної
практики, визначено основні види політичної реклами, способи та методи впливу

на
потенційних виборців. З’ясовуються тенденції використання виборчих технологій
психологічного спрямування у виборчих процесах.
Political adverting peculiaties are observed in the article. Special attention is paid to

the
analysis of political advertisements psychological aspects, advertisement practice

problems are
considered, the main types of political advertisements and ways and methods of

influence on
potential electors are determined. Electoral technology usage tendencies with

psychological
direction in electoral process are elucidated.
 
Date 2011-08-04T12:06:42Z
2011-08-04T12:06:42Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Психологічні аспекти політичного рекламування / Н. Лютко // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку: Зб. наук. пр. — Львів, 2007. — Вип. 19 — С. 113-119. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
XXXX-0075
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25353
159.9:659
 
Language uk
 
Relation Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку
 
Publisher Інститут народознавства НАН України