Запис Детальніше

Ефект емоційної насиченості аромату відносно впевненості щодо його правильної ідентифікації (Odor emotionally effects the confidence in odor naming)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ефект емоційної насиченості аромату відносно впевненості щодо його правильної ідентифікації (Odor emotionally effects the confidence in odor naming)
 
Creator Джонсон, Ф. (Fredrik U. Jönsson)
 
Subject Психологія
Навчальні матеріали та презентації
 
Description Попередні дослідження показали, що учасники експериментального дослідження є надміру впевненими у правильності визначення (ідентифікації) запропонованого їм запаху. Це означає, що їх впевненість виражається як суб'єктивна ймовірність, яка в середньому вища, ніж фактична частка правильних визначень запаху. Даний експеримент, що перевіряв гіпотезу про те, чим інтенсивніший запах, тим більше впевненими є досліджувані щодо його ідентифікації. Результати показали, що впевненість у ідентифікації запахів може, дійсно, бути залежною від властивостей ароматів. Це дозволяє припустити, що емоційні змінні повинні бути прийняті до уваги при вивченні метапам’яті. (Previous research has demonstrated that participants are overconfident in the veracity of their odor identifications. This means that their confidence expressed as subjective probabilities is, on average, higher than the actual proportion of correct odor identifications. The current experiment tested the hypothesis that the more arousing an odor is, the more participants are overconfident in their identification of it. The results indicated that part of the overconfidence in odor identification can, indeed, be due to the arousing properties of the odors. This suggests that emotional variables should be taken into account when researching metamemory.)
 
Publisher Національний університет "Острозька академія"
 
Date 2010
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/547/1/efekt.pdf
Джонсон, Ф. (Fredrik U. Jönsson) (2010) Ефект емоційної насиченості аромату відносно впевненості щодо його правильної ідентифікації (Odor emotionally effects the confidence in odor naming). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск: "Актуальні проблеми когнітивної психології", Вип.14. с. 27-42.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/547/