Запис Детальніше

Специфіка комплексу маркетингу міст в контексті розвитку регіонального туризму на Рівненщині

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Специфіка комплексу маркетингу міст в контексті розвитку регіонального туризму на Рівненщині
 
Creator Шершньова, О. (O. Shershnova)
 
Subject Державне адміністративне управління
Навчальні матеріали та презентації
 
Description У статті особливу увагу звернено на можливості та специфіку впровадження комплексу маркетингу міст та територій, які володіють значною історико-культурною спадщиною та природно-заповідним фондом, у систему управління туризмом Рівненської області.(Particular attention in the article is paid to the specific features and to the implementation of marketing towns and place marketing, which have significant historical and cultural heritage, and nature preserves, in the management of tourism in Rivne region.)
 
Publisher Національний університет "Острозька академія"
 
Date 2010
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/564/1/specyf.pdf
Шершньова, О. (O. Shershnova) (2010) Специфіка комплексу маркетингу міст в контексті розвитку регіонального туризму на Рівненщині. Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 2). с. 160-166.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/564/