Специфіка комплексу маркетингу міст в контексті розвитку регіонального туризму на Рівненщині
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Специфіка комплексу маркетингу міст в контексті розвитку регіонального туризму на Рівненщині
|
|
Creator |
Шершньова, О. (O. Shershnova)
|
|
Subject |
Державне адміністративне управління
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті особливу увагу звернено на можливості та специфіку впровадження комплексу маркетингу міст та територій, які володіють значною історико-культурною спадщиною та природно-заповідним фондом, у систему управління туризмом Рівненської області.(Particular attention in the article is paid to the specific features and to the implementation of marketing towns and place marketing, which have significant historical and cultural heritage, and nature preserves, in the management of tourism in Rivne region.)
|
|
Publisher |
Національний університет "Острозька академія"
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/564/1/specyf.pdf
Шершньова, О. (O. Shershnova) (2010) Специфіка комплексу маркетингу міст в контексті розвитку регіонального туризму на Рівненщині. Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 2). с. 160-166. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/564/
|
|