Запис Детальніше

Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій
 
Creator Тимошенко, О.І.
 
Subject Філософія освіти
 
Description Сучасні освітні інновації розглядаються як технології інтенсифікації навчання, що здійснюються не скільки за рахунок збільшення знань, скільки за рахунок активізації та мотивації самостійної пізнавальної діяльності. Ак-тивна самостійна пізнавальна діяльність в них виступає рушійною силою інтелектуального та професійного зро-стання особистості, а розвинений інтелект — передумовою успішного навчання.
Современные научные инновации рассматриваются как технологи интенсификации образования, которое осуществляется не сколько за счет увеличения знаний , сколько за счет активации и мотивации самостоятельной познавательной деятельности. Активная самостоятельная познавательная деятельность в них выступает движущей силой интеллектуального и профессионального роста личности, а развитый интеллект — предисловие успешного образования.
Modern educational innovations are shown as the technologies of educational intensifiesfulfilled not only by means of knowledge also by means of activeness and motivationof self creating and self educational activity. Active self educational creativity is given as the powerful force of intellectual and professional growth of the personality and the developed intellect is shown as the first stage of successful studying.
 
Date 2011-08-19T10:31:25Z
2011-08-19T10:31:25Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Інтелектуально-творча суть освітніх інновацій / О.І. Тимошенко // Філософські обрії. — 2010. — № 23. — С. 201-212. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
2075–1443
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25929
 
Language uk
 
Relation Філософські обрії
 
Publisher Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України