Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку
|
|
Creator |
Харчук, О. А.(O. Kharchuk)
|
|
Subject |
Менеджмент. Економіка підприємств
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті розглянуто еволюцію поглядів щодо економічного трактування сутності понять бренду та брендингу. Проаналізовано основні концептуальні підходи щодо визначення вищезазначених понять та їх історичне становлення.(In the article the evolution of opinions about the economical interpretation of essence of brand and branding is considered. The main conceptual approaches regarding the definition of the above mentioned notions and their historical formation are analyzed.)
|
|
Publisher |
Національний університет "Острозька академія"
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/604/1/13_10_47.pdf
Харчук, О. А.(O. Kharchuk) (2010) Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку. Наукові записки. Серія "Економіка" (Вип.13). с. 414-421. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/604/
|
|