Запис Детальніше

Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку
 
Creator Харчук, О. А.(O. Kharchuk)
 
Subject Менеджмент. Економіка підприємств
Навчальні матеріали та презентації
 
Description У статті розглянуто еволюцію поглядів щодо економічного трактування сутності понять бренду та брендингу. Проаналізовано основні концептуальні підходи щодо визначення вищезазначених понять та їх історичне становлення.(In the article the evolution of opinions about the economical interpretation of essence of brand and branding is considered. The main conceptual approaches regarding the definition of the above mentioned notions and their historical formation are analyzed.)
 
Publisher Національний університет "Острозька академія"
 
Date 2010
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/604/1/13_10_47.pdf
Харчук, О. А.(O. Kharchuk) (2010) Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку. Наукові записки. Серія "Економіка" (Вип.13). с. 414-421.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/604/