Соціальна реклама як засіб реалізації державної політики зайнятості населення
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальна реклама як засіб реалізації державної політики зайнятості населення
|
|
Creator |
Дарда, Т. В. (T. Darda)
|
|
Subject |
Соціологія
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті охарактеризовано явище соціальної реклами як засіб діяльності Державної служби зайнятості у боротьбі з масовим безробіттям. Основна увага звернена на особливості подачі інформації у соціальній рекламі кадрового типу.(In the article the phenomenon of the social advertisement is described as a mean of activity of Government service of employment in the fight against mass unemployment. Basic attention is appealed on the special features of serve of information in the social advertising of trained type.)
|
|
Publisher |
Національний університет "Острозька академія"
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/644/1/2_10_2.pdf
Дарда, Т. В. (T. Darda) (2010) Соціальна реклама як засіб реалізації державної політики зайнятості населення. Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 2). с. 12-19. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/644/
|
|