Роль ЗМІ у ПР
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль ЗМІ у ПР
|
|
Creator |
Торчук, А. (A. Torchuk )
|
|
Subject |
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті визначається поняття ПР, засоби масової інформації, основні напрямки діяльності засобів масової інформації та досліджується роль засобів масової інформації у формуванні громадської думки (This article defnes a concept of PR, mass medias, basic directions of mass medias activity and determines the role of mass medias in forming of public opinion)
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/675/1/35.pdf
Торчук, А. (A. Torchuk ) (2010) Роль ЗМІ у ПР. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. с. 210-214. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/675/
|
|