Реклама у друкованих засобах масової інформації: основні переваги розміщення та критерії поширення
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реклама у друкованих засобах масової інформації: основні переваги розміщення та критерії поширення
|
|
Creator |
Глущук, М. (M. Hlushchuk)
|
|
Subject |
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Газети. Преса. Прес-центр. Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті дано коротку характеристику реклами у друкованих засобах масової інформації. Визначено головні особливості реклами у пресі, переваги такого розміщення та критерії поширення реклами у друкованих ЗМІ (There is a shot characteristic of the advertising in the published mass media in this article. It was determined the main specialties of the advertising in the press, advantages of such placement and criterions of extension advertising in the press.)
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/676/1/36.pdf
Глущук, М. (M. Hlushchuk) (2010) Реклама у друкованих засобах масової інформації: основні переваги розміщення та критерії поширення. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. с. 215-219. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/676/
|
|