Запис Детальніше

Реалізація принципу доступності в процесі формування поняття числової послідовності у студентів вищої школи

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація принципу доступності в процесі формування поняття числової послідовності у студентів вищої школи
 
Creator Пасічник, Я.А. (Ya. Pasichnyk)
 
Subject Педагогіка
Навчальні матеріали та презентації
 
Description У статті розкривається проблема реалізації принципу
доступності в процесі вивчення теми “Послідовності і границі” у вищій школі. Авторка вказує на те, що організація процесу вивчення матеріалу з опорою на запропонований нею методичний підхід, шляхом реалізації дидактичного принципу доступності, забезпечує свідоме оволодіння студентами не тільки положеннями з теми “Послідовності”, а й взагалі базовими знаннями з курсу математики (The article analyzes the problem of realizing the principle of simplicity in the course of learning the topic “Sequences and Limits” in the High School. The author points out that organizing
the process of learning material based on the methodological approach the suggests, by means of implementation of didactic principle of simplicity, provides conscious mastering not only of the principles on topic “Sequences” but also of basic knowledge in mathematics.)
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2009
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1079/1/16.pdf
Пасічник, Я.А. (Ya. Pasichnyk) (2009) Реалізація принципу доступності в процесі формування поняття числової послідовності у студентів вищої школи. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.13. с. 375-389.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1079/