Реалізація принципу доступності в процесі формування поняття числової послідовності у студентів вищої школи
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реалізація принципу доступності в процесі формування поняття числової послідовності у студентів вищої школи
|
|
Creator |
Пасічник, Я.А. (Ya. Pasichnyk)
|
|
Subject |
Педагогіка
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті розкривається проблема реалізації принципу доступності в процесі вивчення теми “Послідовності і границі” у вищій школі. Авторка вказує на те, що організація процесу вивчення матеріалу з опорою на запропонований нею методичний підхід, шляхом реалізації дидактичного принципу доступності, забезпечує свідоме оволодіння студентами не тільки положеннями з теми “Послідовності”, а й взагалі базовими знаннями з курсу математики (The article analyzes the problem of realizing the principle of simplicity in the course of learning the topic “Sequences and Limits” in the High School. The author points out that organizing the process of learning material based on the methodological approach the suggests, by means of implementation of didactic principle of simplicity, provides conscious mastering not only of the principles on topic “Sequences” but also of basic knowledge in mathematics.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1079/1/16.pdf
Пасічник, Я.А. (Ya. Pasichnyk) (2009) Реалізація принципу доступності в процесі формування поняття числової послідовності у студентів вищої школи. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.13. с. 375-389. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1079/
|
|