Використання BTL-реклами та інтегрованих маркетингових комунікацій в рекламній стратегії просування товару на ринок. (The use of BTL-advertising and integrated marketing communications in publicity strategy of advancement of commodity to the market)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання BTL-реклами та інтегрованих маркетингових комунікацій в рекламній стратегії просування товару на ринок. (The use of BTL-advertising and integrated marketing communications in publicity strategy of advancement of commodity to the market)
|
|
Creator |
Охріменко, Г.( H. Okhrimenko)
|
|
Subject |
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті розглядаються поняття BTL-реклами та інтегрованих маркетингових комунікацій, які використовуються як допоміжні засоби реклами під час реалізації стратегій просування товару на ринку – стратегії проштовхування та стратегії протягування. (In the article examined the concepts of BTL-advertising and computer-integrated marketing communication, which are used as auxiliary facilities of advertising during realization of strategies of advancement of commodity at the market – strategy of pushing through and strategy of reaching.)
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1105/1/okhrimenko_141111.pdf
Охріменко, Г.( H. Okhrimenko) (2009) Використання BTL-реклами та інтегрованих маркетингових комунікацій в рекламній стратегії просування товару на ринок. (The use of BTL-advertising and integrated marketing communications in publicity strategy of advancement of commodity to the market). Науковий вісник Волинського національного університету ім. Л. Українки (№23). с. 48-52. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1105/
|
|