Формування ідеології та культури українського підприємця в період утвердження ринкових відносин
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Касьянов, Дмитро Володимирович
|
|
Date |
2011-10-06T11:07:11Z
2011-10-06T11:07:11Z 2010 |
|
Identifier |
Формування ідеології та культури українського підприємця в період утвердження ринкових відносин: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / Д.В. Касьянов; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 18 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/65 |
|
Description |
Проведено соціально-філософський аналіз формування та розвитку ідеології та культури підприємця в Україні у період утвердження ринкових відносин. Розкрито сутність підприємництва як способу організації виробництва, здійснення господарської діяльності. Визначено джерела зародження ринкових відносин в Україні, виявлено історичні та соціальні фактори, які обумовлюють становлення та розвиток особистісних ідеологем і культурологічних пріоритетів підприємців. Доведено, що поряд з позитивними морально-етичними характеристиками нерідко формуються суперечливі та навіть негативні якості особистості, наприклад, надмірне прагнення до влади й орієнтація на швидке збагачення. Розроблено оригінальну модель управління процесом формування позитивних морально-етичних характеристик сучасних підприємців.
The thesis presents the results of the social and philosophical analysis of formation and development of the entrepreneurial ideology and culture in Ukraine in the period of market relations. The essence of entrepreneurship is analyzed in the thesis as a way of management and business operation; it determines the origin of the market relations in Ukraine, historical and social factors which served as a precondition for development of personal ideology and cultural priorities of entrepreneurs. It is proved that along with the positive moral and ethical characteristics of a person, regrettably, contradictory and even negative traits, e.g. excessive desire to obtain power and get-rich-quick, are formed. The author elaborated the original control model over the development of the positive and moral and ethics traits of the modern entrepreneurs. |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М.Драгоманова
|
|
Subject |
формування
ідеологія культура підприємець підприємницька діяльність управління освіта виховання ринкові відносини трансформаційне суспільство formation ideology culture entrepreneur business activity administration education, training, market relations, transformation society training market relations transformation society 32 [008+316.75] (043.3) |
|
Title |
Формування ідеології та культури українського підприємця в період утвердження ринкових відносин
|
|
Type |
Other
|
|