Соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Нечипорук, Любов Іванівна
|
|
Date |
2011-11-21T10:28:02Z
2011-11-21T10:28:02Z 2009 |
|
Identifier |
Соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.І. Нечипорук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/218 |
|
Description |
Теоретично обгрунтовано суть понять "ноосферна свідомість", "ноосферне моральне мислення", "ноосферна діяльність", "ноосферна освітня парадигма". Визначено критерії когнітивного, афективного та діяльнісного компонент моральної культури старшокласників у контексті ноосферної освіти. Обгрунтовано ефективність засобів ноосферної освіти (основ герменевтики, феноменології, акмеології, аутогностики, мистецтва, інформаційного середовища, діалогу культур, соціокультурної діяльності). Виділено соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників. Як соціально-педагогічне забезпечення процесу виховання моральної культури на ноосферній основі запропоновано організаційно-технологічну модель на підставі мети, принципів, змісту (у контексті когнітивного, афективного та діяльнісного її компонентів), функціонуванні (засобів, психологічних механізмів), організації (соціально-педагогічних умов) і результату. Ефективність методики теоретично обгрунтовано й експериментально доведено. Наведено рекомендації щодо організації процесу виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти.
The theoretical substantiation of conception of noosphere consciousness, noospfere moral thinking, noosphere activity, noosphere educational paradigm, etc. was researched in this thesis. It was determined the criterions of cognitive affective and active components. Of senior pupils moral culture in context of noosphere education. Ihe efficacy ways of noosphere education basis of germenevtika, fenomenologiya, akmenologiya, autognostia, arts, information surrounding, cultural dialogue, social cultural activity were proved, іt was emphasized social pedagogical foundations of education senior pupils moral culture. Organizational technological modal became the social pedagogical providing process of education moral culture on noosphere base as integrity unity of aim, principles, content (in the context of cognitive, affective and active components), functioning (means, phycological mechanism), organization (social pedagogical conditions) and result. The technological modal of moral culture education realizes unity of pedagogical conditions and lies in carrying out purposeful influence on the process of moral cultural education on the base of variety and dynamic using complex means of noosphere education. The efficacy of methods was theoretically researched and experimental proved, it was determined instructions of organization the process of moral culture education senior prepils by means of noosphere education. |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М.Драгоманова
|
|
Subject |
ноосферна освіта
засоби ноосферної освіти ноосферне моральне мислення моральна культура особистості моральна діяльність соціокультурна діяльність ноосферна діяльність життєтворчість moral culture of personality noosphere education means of noosphere education noosphere moral thinking moral activity noosphere activity vital creation |
|
Title |
Соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти
|
|
Type |
Other
|
|