Запис Детальніше

Сегментація і позиціонування, як складова маркетингу в сфері туризму

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сегментація і позиціонування, як складова маркетингу в сфері туризму
Segmentation and keeping as a marketing constituent in the sphere of tourism
 
Creator Ляхович, Галина Іванівна
 
Subject cегментація
позиціонування
маркетинг
сфера туризму
 
Description У статті коротко охарактеризовано поняття сегментації і позиціонування в сфері туристичної індустрії та вивчено їхню роль для маркетингової діяльності фірми, відзначено переваги маркетингу сегментів.
In this article the definitions of segmentation and position in the field of the tourist industry are characterized, and their role for the firm’s marketing activity has been studied, besides the advantages of segments’ marketing are mentioned.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2011-12-28T12:48:18Z
2011-12-28T12:48:18Z
2008-05
 
Type Article
 
Identifier Ляхович, Г. Сегментація і позиціонування, як складова маркетингу в сфері туризму / Г. Ляхович // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Економіка / редкол.: А.А.Григорук, Т.Г.Дудар, С.Л.Дусановський та ін. – Тернопіль, 2008. – Вип. 22. – С. 233-236.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1294
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка