Сегментація і позиціонування, як складова маркетингу в сфері туризму
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сегментація і позиціонування, як складова маркетингу в сфері туризму
Segmentation and keeping as a marketing constituent in the sphere of tourism |
|
Creator |
Ляхович, Галина Іванівна
|
|
Subject |
cегментація
позиціонування маркетинг сфера туризму |
|
Description |
У статті коротко охарактеризовано поняття сегментації і позиціонування в сфері туристичної індустрії та вивчено їхню роль для маркетингової діяльності фірми, відзначено переваги маркетингу сегментів.
In this article the definitions of segmentation and position in the field of the tourist industry are characterized, and their role for the firm’s marketing activity has been studied, besides the advantages of segments’ marketing are mentioned. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2011-12-28T12:48:18Z
2011-12-28T12:48:18Z 2008-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ляхович, Г. Сегментація і позиціонування, як складова маркетингу в сфері туризму / Г. Ляхович // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Економіка / редкол.: А.А.Григорук, Т.Г.Дудар, С.Л.Дусановський та ін. – Тернопіль, 2008. – Вип. 22. – С. 233-236.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1294 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|