Онлайновый электронный бизнес в Украине: история, аудитория, измерение
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Онлайновый электронный бизнес в Украине: история, аудитория, измерение
|
|
Creator |
Винарик, Л.С.
Васильева, Н.Ф. |
|
Description |
Рассмотрено состояние онлайнового электронного бизнеса в Украине, проанализированы пути его развития, выявлен потенциал его аудитории, предложены показатели для исследования новой формы ведения бизнеса.
Розглянуто стан онлайнового електронного бізнесу в Україні, проаналізовано шляхи його розвитку, виявлено потенціал його аудиторії, запропоновано показники для дослідження нової форми ведення бізнесу. The results of analysis of the state are represented and the ways of development of on-line electronic business in Ukraine are certain, potential of his audience is exposed, indexes for research of a new form of conduct of business are offered. |
|
Date |
2012-12-22T18:25:17Z
2012-12-22T18:25:17Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Онлайновый электронный бизнес в Украине: история, аудитория, измерение / Л.С. Винарик, Н.Ф. Васильева // Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку: Зб. наук. пр. — Донецьк: ІЕП НАНУ, 2010. — С. 69-79. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.
2220-7961 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39648 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|