Особенности восприятия потребителем предприятий с учетом сегментации рынка
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особенности восприятия потребителем предприятий с учетом сегментации рынка
|
|
Creator |
Мальчик, М.В.
|
|
Description |
Предложены рефлексивные методы управления реализацией продукции. Выделены особенности восприятия потребителем предприятий с учетом сегментации рынка. Рассмотрены также важнейшие задачи, связанные с рефлексивным управлением выбором потребителя.
Запропоновано рефлексивні методи управління реалізацією продукції. Виділено особливості сприйняття споживачем підприємств з урахуванням сегментації ринку. Розглянуто також найважливіші завдання, пов'язані з рефлексивним управлінням вибором споживача. Reflective management methods are offered by production realization. The features of perception are distinguished by the consumer of enterprises taking into account market segmentation. The major problems connected with reflective management of a consumer choice are considered also. |
|
Date |
2012-12-22T18:44:19Z
2012-12-22T18:44:19Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Особенности восприятия потребителем предприятий с учетом сегментации рынка / М.В. Мальчик // Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку: Зб. наук. пр. — Донецьк: ІЕП НАНУ, 2010. — С. 130-145. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.
2220-7961 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39653 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|