Запис Детальніше

Особенности восприятия потребителем предприятий с учетом сегментации рынка

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особенности восприятия потребителем предприятий с учетом сегментации рынка
 
Creator Мальчик, М.В.
 
Description Предложены рефлексивные методы управления реализацией продукции. Выделены особенности восприятия потребителем предприятий с учетом сегментации рынка. Рассмотрены также важнейшие задачи, связанные с рефлексивным управлением выбором потребителя.
Запропоновано рефлексивні методи управління реалізацією продукції. Виділено особливості сприйняття споживачем підприємств з урахуванням сегментації ринку. Розглянуто також найважливіші завдання, пов'язані з рефлексивним управлінням вибором споживача.
Reflective management methods are offered by production realization. The features of perception are distinguished by the consumer of enterprises taking into account market segmentation. The major problems connected with reflective management of a consumer choice are considered also.
 
Date 2012-12-22T18:44:19Z
2012-12-22T18:44:19Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Особенности восприятия потребителем предприятий с учетом сегментации рынка / М.В. Мальчик // Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку: Зб. наук. пр. — Донецьк: ІЕП НАНУ, 2010. — С. 130-145. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.
2220-7961
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39653
 
Language ru
 
Relation Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України