Запис Детальніше

Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки
Анализ роли промышленного образца в маркетинге инноваций и усовершенствование подходов к его стоимостной оценке
Analysis of industrial design role in marketing of innovations and perfection of approaches to its monetary estimation
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
 
Subject инновация
маркетинг
интеллектуальная собственность
промышленная собственность
промышленный образец
эстетичность товара
innovation
marketing
intellectual property
industrial property
industrial design
product aesthetics
інновація
маркетинг
інтелектуальна власність
промислова власність
промисловий зразок
естетичність товару
 
Description У статті автором проведено аналіз сутності та особливостей такого об’єкта інтелектуальної власності, як промисловий зразок, розкрито його роль та місце у процесі маркетингу інновації, узагальнено функції промислового зразка, удосконалено класифікацію промислових зразків та методику оцінки вартості промислового зразка шляхом введення коефіцієнта важливості естетичного сприйняття товару споживачем. Також здійснено огляд ситуації стосовно статистики реєстрації промислових зразків в Україні.
В статье автором проведен анализ сущности и особенностей такого объекта интеллектуальной собственности как промышленный образец, раскрыты его роль и место в процессе маркетинга инновации, обобщены функции промышленного образца, усовершенствованы классификация промышленных образцов и методика оценки стоимости промышленного образца путем введения коэффициента важности эстетического восприятия товара потребителем. Также проведен обзор ситуации относительно статистики регистрации промышленных образцов в Украине.
In the article the author analyzes the nature and characteristics of such object of intellectual property as an industrial design, discloses its role and place in the process of marketing of innovations, generalizes functions of the industrial design, improves classification of industrial designs and evaluation methodology of the industrial design by introducing the coefficient of importance of its aesthetic perception by consumers. Also the author presents review of statistics on the registration of industrial designs in Ukraine.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-04T08:00:29Z
2012-01-04T08:00:29Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Махнуша С.М. Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки / С.М. Махнуша // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 25-32.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22703
 
Language uk