Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості
Анализ и оценка персонального брендинга в условиях повышения профессиональной успешности личности Analysis and estimation of the personal branding in the conditions of personality’s increase of professional success |
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Пузікова, Марина Вікторівна Пузикова, Марина Викторовна Pusikova, Maryna Viktorivna |
|
Subject |
персональный бренд
эффективный бренд конкурентоспособность личности имидж personal brand effective brand competitiveness of personality image персональний бренд персональний брендинг ефективний бренд конкурентоспроможність особистості імідж репутація |
|
Description |
Визначено сутність персонального брендингу, розкрито специфічні особливості персональних брендів порівняно з класичними, що виділяють їх як особливу ринкову силу, розглянуто та удосконалено концептуальні положення формування персонального бренда як товару, розроблено класифікацію груп інструментів персонального брендингу.
Уточнена сущность персонального брендинга, раскрыты специфические особенности персональных брендов в сравнении с классическими, что выделяет их как особенную рыночную силу, рассмотрены и усовершенствованы концептуальные положения формирования персонального бренда как товара, разработана классификация групп инструментов персонального брендинга. Ключевые слова: персональный Essence of the personal branding is certain, the specific features of the personal brands are exposed by comparison to classic one, that distinguishes them as the special market force, conceptual positions of forming of the personal brand are considered and improved as a commodity, classification of groups of instruments of the personal branding is worked out. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-04T08:17:01Z
2012-01-04T08:17:01Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська О.А. Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості / О.А. Біловодська, М.В. Пузікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 67-74.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22706 |
|
Language |
uk
|
|