Запис Детальніше

Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості
Анализ и оценка персонального брендинга в условиях повышения профессиональной успешности личности
Analysis and estimation of the personal branding in the conditions of personality’s increase of professional success
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Пузікова, Марина Вікторівна
Пузикова, Марина Викторовна
Pusikova, Maryna Viktorivna
 
Subject персональный бренд
эффективный бренд
конкурентоспособность личности
имидж
personal brand
effective brand
competitiveness of personality
image
персональний бренд
персональний брендинг
ефективний бренд
конкурентоспроможність особистості
імідж
репутація
 
Description Визначено сутність персонального брендингу, розкрито специфічні особливості персональних брендів порівняно з класичними, що виділяють їх як особливу ринкову силу, розглянуто та удосконалено концептуальні положення формування персонального бренда як товару, розроблено класифікацію груп інструментів персонального брендингу.
Уточнена сущность персонального брендинга, раскрыты специфические особенности персональных брендов в сравнении с классическими, что выделяет их как особенную рыночную силу, рассмотрены и усовершенствованы концептуальные положения формирования персонального бренда как товара, разработана классификация групп инструментов персонального брендинга.
Ключевые слова: персональный
Essence of the personal branding is certain, the specific features of the personal brands are exposed by comparison to classic one, that distinguishes them as the special market force, conceptual positions of forming of the personal brand are considered and improved as a commodity, classification of groups of instruments of the personal branding is worked out.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-04T08:17:01Z
2012-01-04T08:17:01Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Біловодська О.А. Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості / О.А. Біловодська, М.В. Пузікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 67-74.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22706
 
Language uk