Запис Детальніше

Использование метода анализа иерархий для оценки факторов эффективности маркетингового менеджмента туристско-оздоровительных комплексов

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Использование метода анализа иерархий для оценки факторов эффективности маркетингового менеджмента туристско-оздоровительных комплексов
 
Creator Харичев, В.В.
 
Description Обосновывается целесообразность использования метода анализа иерархий для оценки факторов, способствующих повышению эффективности маркетингового менеджмента туристических предприятий.
Обґрунтовується доцільність використання методу аналізу ієрархії для оцінювання чинників, які сприяють підвищенню ефективності маркетингового менеджменту туристичних підприємств.
The expediency of applying the method of analysis of hierarchies for the estimation of the factors which provide the effectiveness of marketing management of tourist enterprises is grounded.
 
Date 2012-12-24T15:35:04Z
2012-12-24T15:35:04Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Использование метода анализа иерархий для оценки факторов эффективности маркетингового менеджмента туристско-оздоровительных комплексов / В.В. Харичев // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — Донецьк: ІЕП НАНУ, 2009. — С. 224-234. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
2221-1187
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39763
 
Language ru
 
Relation Управління економікою: теорія та практика
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України