Использование метода анализа иерархий для оценки факторов эффективности маркетингового менеджмента туристско-оздоровительных комплексов
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Использование метода анализа иерархий для оценки факторов эффективности маркетингового менеджмента туристско-оздоровительных комплексов
|
|
Creator |
Харичев, В.В.
|
|
Description |
Обосновывается целесообразность использования метода анализа иерархий для оценки факторов, способствующих повышению эффективности маркетингового менеджмента туристических предприятий.
Обґрунтовується доцільність використання методу аналізу ієрархії для оцінювання чинників, які сприяють підвищенню ефективності маркетингового менеджменту туристичних підприємств. The expediency of applying the method of analysis of hierarchies for the estimation of the factors which provide the effectiveness of marketing management of tourist enterprises is grounded. |
|
Date |
2012-12-24T15:35:04Z
2012-12-24T15:35:04Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Использование метода анализа иерархий для оценки факторов эффективности маркетингового менеджмента туристско-оздоровительных комплексов / В.В. Харичев // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — Донецьк: ІЕП НАНУ, 2009. — С. 224-234. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
2221-1187 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39763 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Управління економікою: теорія та практика
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|