Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії
Определения целесообразности стратегии бренда соответственно его ценовой категории Determination of appropriate brand strategy under its price category |
|
Creator |
Башук, Тетяна Олександрівна
Башук, Татьяна Александровна Bashuk, Tetiana Oleksandrivna Косолап, Наталія Євгенівна Косолап, Наталья Евгеньевна Kosolap, Nataliia Evgenivna |
|
Subject |
бренд
ценовая категория стратегия бренда brand price category brand strategy бренд цінова категорія стратегія бренда |
|
Description |
У статті проаналізовано складові поняття бренда, приділено увагу дослідженню цінової орієнтації українських брендів, запропоновано стратегії для компаній з різними ринковими частками відповідно до їх цінового позиціонування.
В данной статье проанализированы составляющие понятия бренда, уделено внимание исследованию ценовой ориентации украинских брендов, предложено стратегии для компаний с различными рыночными долями в соответствии с их ценовым позиционированием. This article analyzes the components of the concept of brand, focused on the study of price orientation Ukrainian brands, suggested strategies for companies with different market shares according to their price positioning. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-04T08:40:20Z
2012-01-04T08:40:20Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Башук Т.О. Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії / Т.О. Башук, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 113-119.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22715 |
|
Language |
uk
|
|