Запис Детальніше

Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії
Определения целесообразности стратегии бренда соответственно его ценовой категории
Determination of appropriate brand strategy under its price category
 
Creator Башук, Тетяна Олександрівна
Башук, Татьяна Александровна
Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Косолап, Наталія Євгенівна
Косолап, Наталья Евгеньевна
Kosolap, Nataliia Evgenivna
 
Subject бренд
ценовая категория
стратегия бренда
brand
price category
brand strategy
бренд
цінова категорія
стратегія бренда
 
Description У статті проаналізовано складові поняття бренда, приділено увагу дослідженню цінової орієнтації українських брендів, запропоновано стратегії для компаній з різними ринковими частками відповідно до їх цінового позиціонування.
В данной статье проанализированы составляющие понятия бренда, уделено внимание исследованию ценовой ориентации украинских брендов, предложено стратегии для компаний с различными рыночными долями в соответствии с их ценовым позиционированием.
This article analyzes the components of the concept of brand, focused on the study of price orientation Ukrainian brands, suggested strategies for companies with different market shares according to their price positioning.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-04T08:40:20Z
2012-01-04T08:40:20Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Башук Т.О. Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії / Т.О. Башук, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 113-119.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22715
 
Language uk