Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств
Патентно-конъюнктурные исследования уровня и значения новизны разрабатываемой продукции промышленных предприятий Patent and market research level and value of novelty products developed by industry |
|
Creator |
Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич Nahornyi, Yevhen Ihorovych |
|
Subject |
новая продукция
новизна продукции виды новизны патентно-конъюнктурные исследования new products novelty products types of novelty patent and market research нова продукція новизна продукції види новизни патентно-кон’юнктурні дослідження |
|
Description |
У статті розглянуті основні підходи науковців до визначення і розрахунку рівня та значення новизни нової продукції, зазначені основні недоліки, з якими можна зіткнутися під час її розрахунку. Запропоновано власну методику, що дозволяє визначити рівень і значення новизни розроблюваної промислової продукції, яка базується на патентно-кон’юнктурних дослідженнях.
В статье рассмотрены основные подходы ученых к определению и расчету уровня и значения новизны новой продукции, указаны основные недостатки, с которыми можно столкнуться при ее расчете. Предложена авторская методика, позволяющая определить уровень и значение новизны разрабатываемой промышленной продукции, которая базируется на патентно-конъюнктурных исследованиях. The article discusses the basic approaches of scientists to identify and calculate the level of importance and novelty of new products, these major shortcomings you might encounter during its calculation. Propose their own methodology to determine the level of novelty and significance of the contemplated industrial products based on patent and market research. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-04T10:21:21Z
2012-01-04T10:21:21Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нагорний Є.І. Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств / Є.І. Нагорний // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 58-63.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22721 |
|
Language |
uk
|
|