Запис Детальніше

Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств
Патентно-конъюнктурные исследования уровня и значения новизны разрабатываемой продукции промышленных предприятий
Patent and market research level and value of novelty products developed by industry
 
Creator Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
 
Subject новая продукция
новизна продукции
виды новизны
патентно-конъюнктурные исследования
new products
novelty products
types of novelty
patent and market research
нова продукція
новизна продукції
види новизни
патентно-кон’юнктурні дослідження
 
Description У статті розглянуті основні підходи науковців до визначення і розрахунку рівня та значення новизни нової продукції, зазначені основні недоліки, з якими можна зіткнутися під час її розрахунку. Запропоновано власну методику, що дозволяє визначити рівень і значення новизни розроблюваної промислової продукції, яка базується на патентно-кон’юнктурних дослідженнях.
В статье рассмотрены основные подходы ученых к определению и расчету уровня и значения новизны новой продукции, указаны основные недостатки, с которыми можно столкнуться при ее расчете. Предложена авторская методика, позволяющая определить уровень и значение новизны разрабатываемой промышленной продукции, которая базируется на патентно-конъюнктурных исследованиях.
The article discusses the basic approaches of scientists to identify and calculate the level of importance and novelty of new products, these major shortcomings you might encounter during its calculation. Propose their own methodology to determine the level of novelty and significance of the contemplated industrial products based on patent and market research.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-04T10:21:21Z
2012-01-04T10:21:21Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Нагорний Є.І. Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств / Є.І. Нагорний // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 58-63.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22721
 
Language uk