Запис Детальніше

Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу
Современные тенденции применения интернет-технологий в маркетинге
Modern lines of application of Internet technologies in marketing
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject интернет-бизнес
интернет-маркетинг
маркетинговые исследования в Интернете
маркетинговые коммуникации в Интернете
сбыт в Интернете
технологии и инструменты интернет-маркетинга
Internet business
Internet marketing
marketing researches in Internet
marketing communications in Internet
sale Internet
technologies and Internet marketing tools
інтернет-бізнес
інтернет-маркетинг
маркетингові дослідження в Інтернеті
маркетингові комунікації в Інтернеті
збут в Інтернеті
технології та інструменти інтернет-маркетингу
 
Description Досліджені й систематизовані сучасні технології та інструменти інтернет-маркетингу. Визначені основні тенденції їх застосування і розвитку. Уточнено категорійну базу й визначено склад основних елементів інтернет-маркетингу. Наведені перспективи його розвитку.
Исследованы и систематизированы современные технологии и инструменты интернет-маркетинга. Определены основные тенденции их приминения и развития. Уточнено категорийную базу и намечено состав основных элементов интернет-маркетинга. Намечено перспективы его развития.
Modern technologies and Internet marketing tools are investigated and systematized. Their basic tendencies of using and developments are defined. It is specified category base and it is planned the content of Internet marketing basic elements. It is planned prospects of its development.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-04T10:56:36Z
2012-01-04T10:56:36Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу / С.М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 64-74.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722
 
Language uk