Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях
Место брендинга в современных маркетинговых концепциях Place of branding in the modern marketing concept |
|
Creator |
Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна Ivashova, Nadiia Vasylivna |
|
Subject |
факторы конкурентоспособности
бренд современные концепции маркетинга система маркетинга предприятия тенденции развития рынков factors of competitiveness brand modern marketing concept marketing system market trends фактори конкурентоспроможності сучасні концепції маркетингу система маркетингу підприємства тенденції розвитку ринків |
|
Description |
У статті досліджено еволюцію факторів конкурентоспроможності підприємств та відображено зростання ролі брендингу. Узагальнено тенденції розвитку ринків та доповнено основні маркетингові пріоритети підприємств в сучасних умовах. Досліджено сутність нових концепцій маркетингу, які втілюють у собі різні джерела підвищення конкурентоспроможності товарів. Визначено місце брендингу в системі маркетингу підприємства, форми його інтеграції та зв’язок з концепціями маркетингу.
В статье исследована эволюция факторов конкурентоспособности предприятия и показано возрастание роли брендинга. Обобщены тенденции развития рынков и дополнены основные маркетинговые приоритеты предприятий в современных условиях. Исследована сущность новых концепций маркетинга, которые воплощают в себе различные источники повышения конкурентоспособности товаров. Определены место брендинга в системе маркетинга предприятия, формы его интеграции и связь с концепциями маркетинга. The article explored the evolution of competitiveness factors and shows the growing role of branding. Summarizes the market trends and complemented the main marketing priorities in today's environment. It is investigated the nature of the new concepts of marketing, which embodies the various sources of competitiveness of goods. It is defined the place of branding in marketing enterprise system, forms of its integration and its relationship with concepts of marketing. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-04T12:33:59Z
2012-01-04T12:33:59Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Івашова Н.В. Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях / Н.В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 89-97.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22749 |
|
Language |
uk
|
|