Запис Детальніше

Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях
Место брендинга в современных маркетинговых концепциях
Place of branding in the modern marketing concept
 
Creator Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна
Ivashova, Nadiia Vasylivna
 
Subject факторы конкурентоспособности
бренд
современные концепции маркетинга
система маркетинга предприятия
тенденции развития рынков
factors of competitiveness
brand
modern marketing concept
marketing system
market trends
фактори конкурентоспроможності
сучасні концепції маркетингу
система маркетингу підприємства
тенденції розвитку ринків
 
Description У статті досліджено еволюцію факторів конкурентоспроможності підприємств та відображено зростання ролі брендингу. Узагальнено тенденції розвитку ринків та доповнено основні маркетингові пріоритети підприємств в сучасних умовах. Досліджено сутність нових концепцій маркетингу, які втілюють у собі різні джерела підвищення конкурентоспроможності товарів. Визначено місце брендингу в системі маркетингу підприємства, форми його інтеграції та зв’язок з концепціями маркетингу.
В статье исследована эволюция факторов конкурентоспособности предприятия и показано возрастание роли брендинга. Обобщены тенденции развития рынков и дополнены основные маркетинговые приоритеты предприятий в современных условиях. Исследована сущность новых концепций маркетинга, которые воплощают в себе различные источники повышения конкурентоспособности товаров. Определены место брендинга в системе маркетинга предприятия, формы его интеграции и связь с концепциями маркетинга.
The article explored the evolution of competitiveness factors and shows the growing role of branding. Summarizes the market trends and complemented the main marketing priorities in today's environment. It is investigated the nature of the new concepts of marketing, which embodies the various sources of competitiveness of goods. It is defined the place of branding in marketing enterprise system, forms of its integration and its relationship with concepts of marketing.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-04T12:33:59Z
2012-01-04T12:33:59Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Івашова Н.В. Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях / Н.В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 89-97.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22749
 
Language uk