Соціальний моніторинг професійної підготовки випускників
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Роздобутько, О. М
Корольова, Ю. В. |
|
Date |
2012-01-04T00:22:42Z
2012-01-04T00:22:42Z 2011 |
|
Identifier |
Роздобутько О. М Соціальний моніторинг професійної підготовки випускників НПУ М. П. Драгоманова / О. М Роздобутько та ін. // Науковий часопис Націнального педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5, Педігогічні науки: реалії та перспективи : наукове видання / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова , 2011. - Вип. 27. - С.262-268.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/297 |
|
Description |
Rozdobutko O. M., Koroleva U. V. Social monitoring of graduates vocational training of the National Pedagogical University after M. P. Dragomanov. У статті розглядаються основні принципи соціального моніторингу освітньої діяльності в рамках концепції якості освіти. Виокремлено пріоритетні завдання соціального моніторингу в навчальних закладах України. На основі вражень випускників НПУ імені М.П.Драгоманова, отриманих врезультаті анкетування, продемонстровано якість професійної підготовки студентів. В статье рассматриваются основные принципы социального мониторинга образовательной деятельности в рамках концепции качества образования. Акцентировано внимание на приоритетные направления заданий социального мониторинга высших учебных заведений Украины. На основе данных социологического анкетного опроса студентов университета продемонстрировано качество профессиональной подготовки выпускников. |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|
Subject |
соціальний моніторинг
мета завдання соціального моніторингу враження студентів від навчання социальный мониторинг цель задания социального мониторинга впечатления студентов от учебы |
|
Title |
Соціальний моніторинг професійної підготовки випускників
|
|
Type |
Article
|
|