Освітні вимірювання в контексті поліпшення якості освіти (на прикладі інституту соціальної роботи та управління НПУ імені М. П. Драгоманова)
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Ярошенко, А. О.
|
|
Date |
2012-01-04T01:56:54Z
2012-01-04T01:56:54Z 2011 |
|
Identifier |
Ярошенко А. О. Освітні вимірювання в контексті поліпшення якості освіти (на прикладі інституту соціальної роботи та управління НПУ імені М. П. Драгоманова) / А. О. Ярошенко // Науковий часопис Націнального педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5, Педігогічні науки: реалії та перспективи : наукове видання / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова , 2011. - Вип. 27. - С.350-354.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/312 |
|
Description |
Yaroshenko A. O. Educational measurings are in context of improvement of quality of education (on the example of Institute of social work and management of NPU of the name of M. P. Dragomanov). У статті аналізується якість підготовки фахівців соціальної сфери в умовах модернізації освіти. Акцентується увага на важливості освітніх вимірювань на прикладі Інституту соціальної роботи і управління НПУ імені М. П. Драгоманова. В статье анализируется качество подготовки специалистов социальной сферы в условиях модернизации образования. Акцентируется внимание на важности образовательных измерений на примере Института социальной работы и управления НПУ имени М. П. Драгоманова. |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|
Subject |
якість освіти
освітні вимірювання підготовка фахівців навчальний процес модернізація освіти качество образования образовательные измирения подготовка специалистов учебный процесс модернизация образования |
|
Title |
Освітні вимірювання в контексті поліпшення якості освіти (на прикладі інституту соціальної роботи та управління НПУ імені М. П. Драгоманова)
|
|
Type |
Article
|
|