Запис Детальніше

Роль рейтинга в образовательном процессе вуза

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль рейтинга в образовательном процессе вуза
Роль рейтингу в освітньому процесі ВНЗ
The role of ratings in the educational process of higher education institutions
 
Creator Прокопенко, Ольга Володимирівна
Прокопенко, Ольга Владимировна
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Кармінський, Олександр Маркович
Карминский, Александр Маркович
Karminskii, Aleksandr Markovich
Кліменко, Ольга Вікторівна
Клименко, Ольга Викторовна
Klimenko, Olha Viktorivna
 
Subject рейтинг
кредитно-модульна система
кредит
модуль
контроль
rating
credit-modular system
credit
module
control
кредитно-модульная система
 
Description У статті досліджена роль рейтингової системи в освітньому процесі вищих навчальних закладів та проблеми її використання. Визначено основні принципи впровадження кредитно-модульної системи у ВНЗ. Проведено порівняльний аналіз підходів до рейтингової методики контролю успішності студентів у Сумському державному університеті та Вищій школі економіки.
В статье исследованы роль рейтинговой системы в образовательном процессе высших учебных заведений и проблемы ее использования. Определенены основные принципы внедрения кредитно-модульной системы в ВУЗах. Проведен сравнительный анализ подходов к рейтинговой методике контроля успеваемости студентов в Сумском государственном университете и Высшей школе экономике.
In the article investigated the role of the rating system in the educational process of higher education and the problems of its use. Certain basic principles for the implementation of credit-modular system in high school. A comparative analysis of approaches to the rating methodology of control of student performance at the Sumy State University and the Higher School of Economics.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-04T13:17:43Z
2012-01-04T13:17:43Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Прокопенко О.В. Роль рейтинга в образовательном процессе вуза / О.В. Прокопенко, А.М. Карминский, О.В. Клименко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 141-146.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22751
 
Language ru