Креативність як основа менеджменту організації
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Креативність як основа менеджменту організації
Креативность как основа менеджмента организации Creativity as a basis for management organization |
|
Creator |
Каленіченко, Юрій Борисович
Калениченко, Юрий Борисович Kalenichenko, Yurii Borysovych Смірнова, Яна Ігорівна Смирнова, Яна Игоревна Smirnova, Yana Igorivna |
|
Subject |
креативность
менеджмент организация креативный менеджмент инновационная сторона «школы опыта» генерация идей creativity management organization creative management innovative side «school experience» generation of ideas креативність менеджмент організація креативний менеджмент інноваційна сторона «школи досвіду» генерація ідей |
|
Description |
Стаття присвячена особливостям підходів трактування понять «креативність» та «креативний менеджмент», особливостей розуміння поєднання трьох термінів – «організація», «менеджмент» та «креативність», розгляд креативності як основи менеджменту організації. Авторами досліджено формулювання поняття «креативність» та «креативний менеджмент», розуміння та вивчення цих понять, а також застосування на практиці, у менеджменті організації. Детально описані підходи до трактування поняття «креативний менеджмент».
Статья посвящена особенностям подходов трактовки понятий «креативность» и «креативный менеджмент», особенностей понимания сочетания трех терминов «организация», «менеджмент» и «креативность», рассмотрение креативности как основы менеджмента организации. Авторами исследованы формулировки понятий «креативность» и «креативный менеджмент», пониманиее и изучениее этих понятий, а также применениее на практике, в менеджменте организации. Подробно описаны подходы к трактовке понятия «креативный менеджмент». Article is devoted to the peculiarities of treatment approaches the concepts of «creativity» and «creative management» features a combination of understanding of the three terms «organization», «management» and «creativity», the consideration of creativity as the basis for the organization’s management. The authors studied the language concepts of «creativity» and «creative management» to understand and study these concepts and practical application in the management of the organization. It is detailed description of the approaches to the interpretation of the concept of «creative management». |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-04T14:54:10Z
2012-01-04T14:54:10Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Каленіченко Ю.Б. Креативність як основа менеджменту організації / Ю.Б. Каленіченко, Я.І. Смірнова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 186-191.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22774 |
|
Language |
uk
|
|