Запис Детальніше

Креативність як основа менеджменту організації

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Креативність як основа менеджменту організації
Креативность как основа менеджмента организации
Creativity as a basis for management organization
 
Creator Каленіченко, Юрій Борисович
Калениченко, Юрий Борисович
Kalenichenko, Yurii Borysovych
Смірнова, Яна Ігорівна
Смирнова, Яна Игоревна
Smirnova, Yana Igorivna
 
Subject креативность
менеджмент
организация
креативный менеджмент
инновационная сторона
«школы опыта»
генерация идей
creativity
management
organization
creative management
innovative side
«school experience»
generation of ideas
креативність
менеджмент
організація
креативний менеджмент
інноваційна сторона
«школи досвіду»
генерація ідей
 
Description Стаття присвячена особливостям підходів трактування понять «креативність» та «креативний менеджмент», особливостей розуміння поєднання трьох термінів – «організація», «менеджмент» та «креативність», розгляд креативності як основи менеджменту організації. Авторами досліджено формулювання поняття «креативність» та «креативний менеджмент», розуміння та вивчення цих понять, а також застосування на практиці, у менеджменті організації. Детально описані підходи до трактування поняття «креативний менеджмент».
Статья посвящена особенностям подходов трактовки понятий «креативность» и «креативный менеджмент», особенностей понимания сочетания трех терминов «организация», «менеджмент» и «креативность», рассмотрение креативности как основы менеджмента организации. Авторами исследованы формулировки понятий «креативность» и «креативный менеджмент», пониманиее и изучениее этих понятий, а также применениее на практике, в менеджменте организации. Подробно описаны подходы к трактовке понятия «креативный менеджмент».
Article is devoted to the peculiarities of treatment approaches the concepts of «creativity» and «creative management» features a combination of understanding of the three terms «organization», «management» and «creativity», the consideration of creativity as the basis for the organization’s management. The authors studied the language concepts of «creativity» and «creative management» to understand and study these concepts and practical application in the management of the organization. It is detailed description of the approaches to the interpretation of the concept of «creative management».
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-04T14:54:10Z
2012-01-04T14:54:10Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Каленіченко Ю.Б. Креативність як основа менеджменту організації / Ю.Б. Каленіченко, Я.І. Смірнова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 186-191.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22774
 
Language uk