Еволюція концепцій маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку в умовах економіки сталого соціо-еколого-економічного зростання
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція концепцій маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку в умовах економіки сталого соціо-еколого-економічного зростання
Эволюция концепций маркетинга и перспективы их дальнейшего развития в условиях экономики устойчивого социо-эколого-экономического роста Evolution of the marketing concept and prospects for their further development in an economy sustainable socio-ecological-economic growth |
|
Creator |
Олефіренко, Олег Михайлович
Олефиренко, Олег Михайлович Olefirenko, Oleh Mykhailovych Олефіренко, Юлія Олександрівна Олефиренко, Юлия Александровна Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna |
|
Subject |
концепція маркетингу
реабілітаційний маркетинг соціо-еколого-економічний розвиток концепция маркетинга социо-эколого-экономическое развитие реабилитационный маркетинг marketing concepts socio-ecological-economic development rehabilitation marketing |
|
Description |
У данній статті досліджено проблему зміни концепцій маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу подальшого розвитку концепцій маркетингу у руслі «реабілітаційного маркетингу» як логічної реакції на зміну соціо-еколого-економічного стану суспільства.
В данной статье исследованы проблемы изменения концепций маркетинга в ходе эволюции мировой экономики и смены технологических укладов. Предложено и теоретически описано гипотезу дальнейшего развития концепций маркетинга в русле «реабилитационного маркетинга» как логической реакции на изменения в социо-эколого-економическом состоянии общества. This article investigated the problem of changing concepts of marketing in the evolution of the global economy and changing technological structures. Suggested and theoretically described a hypothesis for further development of marketing concepts in line with the 'rehabilitation of marketing' as a logical reaction to the changes in the socio-ecological-economic state of society. |
|
Publisher |
Запорізький національний університет
|
|
Date |
2012-01-05T11:39:57Z
2012-01-05T11:39:57Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Олефіренко, О.М. Еволюція концепцій маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку в умовах економіки сталого соціо-еколого-економічного зростання [Текст]/О.М. Олефіренко, Ю.О. Олефіренко //Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Економічні науки. - Запоріжжя: ЗНУ, 2010. - №3(7). - С. 200-207.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846 |
|
Language |
uk
|
|