Запис Детальніше

Еволюція концепцій маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку в умовах економіки сталого соціо-еколого-економічного зростання

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція концепцій маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку в умовах економіки сталого соціо-еколого-економічного зростання
Эволюция концепций маркетинга и перспективы их дальнейшего развития в условиях экономики устойчивого социо-эколого-экономического роста
Evolution of the marketing concept and prospects for their further development in an economy sustainable socio-ecological-economic growth
 
Creator Олефіренко, Олег Михайлович
Олефиренко, Олег Михайлович
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Олефіренко, Юлія Олександрівна
Олефиренко, Юлия Александровна
Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna
 
Subject концепція маркетингу
реабілітаційний маркетинг
соціо-еколого-економічний розвиток
концепция маркетинга
социо-эколого-экономическое развитие
реабилитационный маркетинг
marketing concepts
socio-ecological-economic development
rehabilitation marketing
 
Description У данній статті досліджено проблему зміни концепцій маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу подальшого розвитку концепцій маркетингу у руслі «реабілітаційного маркетингу» як логічної реакції на зміну соціо-еколого-економічного стану суспільства.
В данной статье исследованы проблемы изменения концепций маркетинга в ходе эволюции мировой экономики и смены технологических укладов. Предложено и теоретически описано гипотезу дальнейшего развития концепций маркетинга в русле «реабилитационного маркетинга» как логической реакции на изменения в социо-эколого-економическом состоянии общества.
This article investigated the problem of changing concepts of marketing in the evolution of the global economy and changing technological structures. Suggested and theoretically described a hypothesis for further development of marketing concepts in line with the 'rehabilitation of marketing' as a logical reaction to the changes in the socio-ecological-economic state of society.
 
Publisher Запорізький національний університет
 
Date 2012-01-05T11:39:57Z
2012-01-05T11:39:57Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Олефіренко, О.М. Еволюція концепцій маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку в умовах економіки сталого соціо-еколого-економічного зростання [Текст]/О.М. Олефіренко, Ю.О. Олефіренко //Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Економічні науки. - Запоріжжя: ЗНУ, 2010. - №3(7). - С. 200-207.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846
 
Language uk