Визуализация товаров в современной рекламе как составная креолизации коммуникативного пространства
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визуализация товаров в современной рекламе как составная креолизации коммуникативного пространства
|
|
Creator |
Белова, А.Д.
|
|
Description |
Визуализация в современных рекламных текстах соответствует стратегии креолизации виртуального коммуникативного пространства. Визуализация прошла эволюцию от примитивных до технологически сложных, но простых в использовании изображений, заполнивших виртуальное пространство. Координация невербальных и вербальных средств реализуется в аргументативных, персуазивных и директивных коммуникативных стратегиях. Разнообразные гаджеты, в изобилии предлагаемые современному потребителю, технология touch-screen предлагают и подталкивают пользователей компьютеров к использованию визуальных имиджей, предопределяя тем самым дальнейшую визуализацию современной коммуникации.
Візуалізація у сучасних рекламних текстах є стратегією креолізації віртуального комунікативного простору. Візуалізація еволюціонувала від примітивних до технологічно складних, але простих для використання зображень, які заполонили віртуальний простір. Координація невербальних і вербальних засобів реалізується у вигляді аргументативних, персуазивних, директивних комунікативних стратегій. Різноманітні гаджети, технологія touch-screen пропонують і вимагають від користувачів комп'ютерів використання зображень, визначаючи подальшу візуалізацію сучасного комунікативного простору. Visualization in modern advertising can be presented as a strategy of virtual communication creolization. Visualization evolved from primitive drawings to technologically complicated virtual communication with images easy to produce and easy to use. Coordination of non-verbal and verbal means in visualization reveals itself via communication strategies (argumentative, persuasive, directive). Diverse gadgets offered to consumers in abundance, touch-screen technology promote and demand visual images from computer users and predetermine further visualization of communication. |
|
Date |
2013-05-14T18:51:09Z
2013-05-14T18:51:09Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Визуализация товаров в современной рекламе как составная креолизации коммуникативного пространства / А.Д. Белова // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 42-50. — Бібліогр.: 11 назв. — рос.
ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43689 81'42 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
|
|
Publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
|
|