Запис Детальніше

Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX
 
Creator Білюк, І.Л.
 
Description У статті на матеріалі освітлення подій Олімпіади XXX розглянуто явище візуальної репрезентації як ефективного способу висвітлення міжнародних подій, виділено основні характеристики візуальної атрибутики, проаналізовано доцільність використання графічних засобів у популяризації інформації.
В статье на основе освещения событий Олимпиады XXX рассмотрено явление визуальной репрезентации как эффективного способа освещения хода международных событий, выделены основные характеристики визуальной атрибутики, проанализирована целесообразность использования графических средств в популяризации информации.
The article examines the phenomenon of visual representation as the effective means of international venues coverage. The main characteristics of visual attributes are examined. The viability of graphic means usage is analyzed. Mass media coverage of the Olympic Games XXX is taken for analysis.
 
Date 2013-05-14T18:56:12Z
2013-05-14T18:56:12Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX / І.Л. Білюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 60-67. — Бібліогр.: 9 назв. — укp.
ХХХХ-0006
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43691
811.111' 221
 
Language uk
 
Relation Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
 
Publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України