Запис Детальніше

Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту
 
Creator Крутько, Т.В.
 
Description Стаття присвячена дослідженню прийомів мовної гри у текстах банерної реклами. Доведено, що різнорівневі мовні та стилістичні засоби (каламбури різних типів, телескопізми, оказіоналізми, прецедентні висловлення тощо) лежать в основі виникнення мовної гри. Причина виникнення мовної гри полягає у нестандартному варіюванні форми чи змісту мовних засобів.
Статья посвящена исследованию приемов языковой игры в текстах баннерной рекламы. Доказано, что разноуровневые языковые и стилистические средства (каламбуры разых типов, телескопизмы, окказионализмы, прецедентные высказывания и др.) являются основой для возникновения языковой игры. Языковая игра возникает вследствие нестандартного варьирования формы или содержания языковых средств.
The article is devoted to the analysis of means making up the language play in banner ads. It is proved that language play is provided by the whole arsenal of linguistic and stylistic means (various puns, blends, innovations, precedent expressions etc.) on all text levels. Language play results mainly from the unconventional variation of form or content of language means.
 
Date 2013-05-14T20:01:47Z
2013-05-14T20:01:47Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 209-216. — Бібліогр.: 12 назв. — укp.
ХХХХ-0006
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43710
811.111(2'42:659–1)
 
Language uk
 
Relation Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
 
Publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України