Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту
|
|
Creator |
Крутько, Т.В.
|
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню прийомів мовної гри у текстах банерної реклами. Доведено, що різнорівневі мовні та стилістичні засоби (каламбури різних типів, телескопізми, оказіоналізми, прецедентні висловлення тощо) лежать в основі виникнення мовної гри. Причина виникнення мовної гри полягає у нестандартному варіюванні форми чи змісту мовних засобів.
Статья посвящена исследованию приемов языковой игры в текстах баннерной рекламы. Доказано, что разноуровневые языковые и стилистические средства (каламбуры разых типов, телескопизмы, окказионализмы, прецедентные высказывания и др.) являются основой для возникновения языковой игры. Языковая игра возникает вследствие нестандартного варьирования формы или содержания языковых средств. The article is devoted to the analysis of means making up the language play in banner ads. It is proved that language play is provided by the whole arsenal of linguistic and stylistic means (various puns, blends, innovations, precedent expressions etc.) on all text levels. Language play results mainly from the unconventional variation of form or content of language means. |
|
Date |
2013-05-14T20:01:47Z
2013-05-14T20:01:47Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 209-216. — Бібліогр.: 12 назв. — укp.
ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43710 811.111(2'42:659–1) |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
|
|
Publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
|
|