Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения
|
|
Creator |
Охрименко, М.Г.
Дзюбан, И.Ю. |
|
Subject |
Системный анализ
|
|
Description |
Розглянуто задачу оптимізації рекламної діяльності страхової компанії, яка складається з n підрозділів (філій страхування). Знайдено оптимальне керування для кожного з підрозділів страхової компанії у замкнутому вигляді (аналітичний розв’язок) за наявності обмежень витрат на рекламу. Чисельний розв’язок для 3-вимірного випадку ілюструє якісну поведінку оптимальних керувань і фазових координат.
An optimization problem for the advertising activity of an insurance company consisting of n divisions (branches) is considered. For each of the branches, an optimal control is found in a closed form (analytic solution) under constraints on advertising expenditures. A numerical solution for the three-dimensional case illustrates qualitatively the behavior of optimal controls and phase coordinates. |
|
Date |
2013-05-29T19:24:14Z
2013-05-29T19:24:14Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения / М.Г. Охрименко, И.Ю. Дзюбан // Кибернетика и системный анализ. — 2009. — № 2. — С. 159-165. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.
0023-1274 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44353 519.8 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Кибернетика и системный анализ
|
|
Publisher |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
|
|