Запис Детальніше

Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения
 
Creator Охрименко, М.Г.
Дзюбан, И.Ю.
 
Subject Системный анализ
 
Description Розглянуто задачу оптимізації рекламної діяльності страхової компанії, яка складається з n підрозділів (філій страхування). Знайдено оптимальне керування для кожного з підрозділів страхової компанії у замкнутому вигляді (аналітичний розв’язок) за наявності обмежень витрат на рекламу. Чисельний розв’язок для 3-вимірного випадку ілюструє якісну поведінку оптимальних керувань і фазових координат.
An optimization problem for the advertising activity of an insurance company consisting of n divisions (branches) is considered. For each of the branches, an optimal control is found in a closed form (analytic solution) under constraints on advertising expenditures. A numerical solution for the three-dimensional case illustrates qualitatively the behavior of optimal controls and phase coordinates.
 
Date 2013-05-29T19:24:14Z
2013-05-29T19:24:14Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения / М.Г. Охрименко, И.Ю. Дзюбан // Кибернетика и системный анализ. — 2009. — № 2. — С. 159-165. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.
0023-1274
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44353
519.8
 
Language ru
 
Relation Кибернетика и системный анализ
 
Publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України