Запис Детальніше

Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите
 
Creator Пустовая, С.В.
 
Subject Системный анализ
 
Description Наведено опис процесу функціонування call-центру як системи масового обслуговування (СМО) з поверненнями. Розглядається залежність показників функціонування call-центру від розподілу часу перебування на циклі орбіти: марковського і двохфазного ерлангівського. Побудовано аналітичну модель СМО типу M/M/c///E2 . Виконано асимптотичний аналіз деяких параметрів систем M/M/c/0/2//M і M/M/c/0/2//E2 . Розроблено програму розв’язання систем M/M/c/0/N//E2 і M/M/c/0/N//M з використанням технології розріджених матриць.
The paper describes the operation of a call center as a retrial queuing system. The dependence of the performance indices on the Markovian and two-phase Erlang distribution of the calls’ sojourn time in the orbit is considered. An analytical model of an M/M/c/ / /E2 retrial queuing system is developed. An asymptotic analysis is performed for some characteristics of M/M/c/0/2//M and M/M/c/0/2//E2 systems. A software is developed forM/M/c/0/N//E2 and M/M/c/0/N//Msystems with the use of sparse matrices.
 
Date 2013-05-29T19:29:03Z
2013-05-29T19:29:03Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите / С.В. Пустовая // Кибернетика и системный анализ. — 2009. — № 2. — С. 170-183. — Бібліогр.: 10 назв. — рос.
0023-1274
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44355
519.872
 
Language ru
 
Relation Кибернетика и системный анализ
 
Publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України