Запис Детальніше

Моделювання кон’юнктури інфокомунікаційного ринку з урахуванням зміни споживчого вибору

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання кон’юнктури інфокомунікаційного ринку з урахуванням зміни споживчого вибору
 
Creator Коваль, В.
 
Subject Наукові статті
 
Description В статті розглядаються питання попиту в контексті
задоволення потреб, вивчаючи їхню структуру і динаміку в умовах становлення інфокомунікаційного ринку.
Наведено оцінку реального показника граничного рівня прожиткового мінімуму домогосподарств з подальшим моделюванням споживчих витрат на послуги зв’язку з використанням системи економетричних рівнянь, що описують криві Енгеля та коефіцієнта еластичності за децильними групами доходу.
Теоретично обґрунтовано підходи до опису процесу прийняття споживачем рішення щодо вибору інфокомунікаційної послуги на основі побудови графічної системи переваг представленою картою кривих байдужості та бюджетних ліній.
В статье рассматриваются вопрос спроса в контексте удовлетворения потребностей, изучая их структуру и динамику в условиях становления инфокоммуникационного рынка.
Представлена оценка реального показателя предельного уровня прожиточного минимума домохозяйств с дальнейшим моделированием потребительских затрат на услуги связи с использованием системы эконометрических уравнений, которые описывают кривые Энгеля и коэффициента эластичности по децильным группам дохода. Теоретически обоснованы подходы к описанию процесса принятия потребителем решения относительно выбора инфокоммуникационной услуги на основе построения графической системы предпочтений представленной картой кривых безразличия и бюджетных линий.
The article deals with the issue of demand in the context of the needs of studying the structure and dynamics in
the formation of infocommunication market.
The estimation of the real rate limiting subsistence level
households with further modeling consumer spending on services relating to the use of econometric equations that describe
the curves Engel and elasticities by decile groups of income.
Theoretically grounded approaches to the description
of the consumer decision-making process regarding the
choice of infocommunications services, based on the construction of preferences provided by the graphics card indifference curves and budget lines.
 
Date 2013-06-07T17:20:41Z
2013-06-07T17:20:41Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Моделювання кон’юнктури інфокомунікаційного ринку з урахуванням зміни споживчого вибору / В. Коваль // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 40-44. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
1729-7206
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45081
 
Language uk
 
Relation Вісник економічної науки України
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України