Запис Детальніше

Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
 
Creator Парсяк, К.
 
Subject Наукові статті
 
Description Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень.
Распространение рыночных отношений на непроизводственную сферу уже не вызывает удивления и разочарований. Они сменились осознанием того, что возвращение в прошлое – фантастика и следует приспосабливаться к новым реалиям. Поэтому, рынок, в частности, образовательных услуг оказался в центре маркетинговых исследований.
Spread of market relation on non-productive sphere
doesn’t surprise or disappoint anybody. We realize that it’s
impossible to return to the past. We should adapt to a new
reality. That’s why market of educational services is on the
focus of marketing research.
 
Date 2013-06-07T17:11:05Z
2013-06-07T17:11:05Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1729-7206
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45072
 
Language uk
 
Relation Вісник економічної науки України
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України