Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
|
|
Creator |
Парсяк, К.
|
|
Subject |
Наукові статті
|
|
Description |
Поширення ринкових відносин на невиробничу сферу вже не викликає здивування та розчарувань. Натомість прийшло усвідомлення, що повернення у минуле – фантастика й треба прилаштовуватися до нових реалій. Від так ринок, зокрема, освітніх послуг опиняється у центрі маркетингових досліджень.
Распространение рыночных отношений на непроизводственную сферу уже не вызывает удивления и разочарований. Они сменились осознанием того, что возвращение в прошлое – фантастика и следует приспосабливаться к новым реалиям. Поэтому, рынок, в частности, образовательных услуг оказался в центре маркетинговых исследований. Spread of market relation on non-productive sphere doesn’t surprise or disappoint anybody. We realize that it’s impossible to return to the past. We should adapt to a new reality. That’s why market of educational services is on the focus of marketing research. |
|
Date |
2013-06-07T17:11:05Z
2013-06-07T17:11:05Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю / К. Парсяк // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 125-129. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45072 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Вісник економічної науки України
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|