Маркетинг ВНЗ: пошук підходів
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг ВНЗ: пошук підходів
|
|
Creator |
Сокуренко, П.
Щербина, І. |
|
Subject |
Наукові статті
|
|
Description |
У статті розглянуто використання маркетингових технологій у діяльності ВНЗ , як одна з умов ефективної роботи ВНЗ в умовах високої конкуренції та демографічних проблем.
В статье рассмотрено использование маркетинговых технологий в деятельности ВНЗ, как одно из условий эффективной работы ВНЗ в условиях высокой конкуренции и демографических проблем. In the article the use of marketings technologies is considered in activity of VNZ, as one of terms of effective work of VNZ in the conditions of high competition and demographic problems. |
|
Date |
2013-06-07T17:00:50Z
2013-06-07T17:00:50Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маркетинг ВНЗ: пошук підходів / П. Сокуренко, І. Щербина // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 151-153. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45066 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Вісник економічної науки України
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|