Запис Детальніше

Маркетинг ВНЗ: пошук підходів

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг ВНЗ: пошук підходів
 
Creator Сокуренко, П.
Щербина, І.
 
Subject Наукові статті
 
Description У статті розглянуто використання маркетингових технологій у діяльності ВНЗ , як одна з умов ефективної роботи ВНЗ в умовах високої конкуренції та демографічних проблем.
В статье рассмотрено использование маркетинговых технологий в деятельности ВНЗ, как одно из условий эффективной работы ВНЗ в условиях высокой конкуренции и демографических проблем.
In the article the use of marketings technologies is
considered in activity of VNZ, as one of terms of effective
work of VNZ in the conditions of high competition and
demographic problems.
 
Date 2013-06-07T17:00:50Z
2013-06-07T17:00:50Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Маркетинг ВНЗ: пошук підходів / П. Сокуренко, І. Щербина // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 151-153. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
1729-7206
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45066
 
Language uk
 
Relation Вісник економічної науки України
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України