Запис Детальніше

Исследование call-центров как систем массового обслуживания с повторными вызовами

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Исследование call-центров как систем массового обслуживания с повторными вызовами
 
Creator Пустовая, С.В.
 
Subject Системный анализ
 
Description Розглянуто математичні моделі call-центрів, які враховують повторні виклики, а також специфіку і основні аспекти складання моделей call-центрів як систем з повторними викликами. Розглянуто системи масового обслуговування типу M/M/c/0/L/H j , M/M/c/0///E2, M/M/c/0/L//E2 як моделей call-центрів. Наведено чисельні результати для показників функціонування цих систем.
The mathematical models of call centers are considered in the article taking into account retrial calls. Author considers the specificity and main aspects of construction the models of call centers as retrial queues. Queueing systems M/M/c/0/L/H j , M/M/c/0///E2, M/M/c/0/L/ /E2 are considered as call centers’ models. The obtained numerical results for these systems’ characteristics are given.
 
Date 2013-06-08T18:30:33Z
2013-06-08T18:30:33Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Исследование call-центров как систем массового обслуживания с повторными вызовами / С.В. Пустовая // Кибернетика и системный анализ. — 2010. — № 3. — С. 162-168. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.
0023-1274
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45206
519.872
 
Language ru
 
Relation Кибернетика и системный анализ
 
Publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України