Запис Детальніше

Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту
 
Creator Матвійчук-Соскіна, Н.
 
Subject Інформаційні технології
 
Date 2013-06-11T21:28:58Z
2013-06-11T21:28:58Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Методи створення інфомаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту / Н. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2009. — № 9-10. — С. 46-49. — Бібліогр.: 23 назв. — укp.
1728-6220
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45360
 
Language uk
 
Relation Економiчний часопис-XXI
 
Publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України