Запис Детальніше

Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу
 
Creator Файвішенко, Д.С
 
Subject Наукові статті
 
Description Розкрито гносеологію функціонального підходу, обґрунтовано доцільність та можливості його використання у брендингу. Доведено, що функції бренду визначають його сутність і цільове призначення, якість їх реалізації є прямим результатом ефективності брендингу. Доведено, що функціональний підхід створює найбільш об’єктивну наукову основу для оцінки ефективності бренда.
Раскрыта гносеология функционального подхода, обоснована целесообразность использования последнего в брендинге. Доведено, что функции бренда определяют его сущность и целевое назначение, качество их реализации являются прямым результатом эффективности брендинга. Доказано, функциональный подход создает наиболее объективную научную основу для оценки эффективности бренда.
The gnosiology of functional approach is exposed, grounded expedience and possibilities of his use in the branding. Certainly, that the functions of brand are determined by his essence and having a special purpose setting, quality of their realization is the direct result of efficiency of brand. It is well-proven that functional approach provides a most objective scientific basis for estimation of efficiency of brand.
 
Date 2013-06-13T18:48:23Z
2013-06-13T18:48:23Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу / Д.С Файвішенко // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 1 (17). — С. 134-137.— Бібліогр.: 15 назв. — укр.
1729-7206
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45452
 
Language uk
 
Relation Вісник економічної науки України
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України