Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу
|
|
Creator |
Файвішенко, Д.С
|
|
Subject |
Наукові статті
|
|
Description |
Розкрито гносеологію функціонального підходу, обґрунтовано доцільність та можливості його використання у брендингу. Доведено, що функції бренду визначають його сутність і цільове призначення, якість їх реалізації є прямим результатом ефективності брендингу. Доведено, що функціональний підхід створює найбільш об’єктивну наукову основу для оцінки ефективності бренда.
Раскрыта гносеология функционального подхода, обоснована целесообразность использования последнего в брендинге. Доведено, что функции бренда определяют его сущность и целевое назначение, качество их реализации являются прямым результатом эффективности брендинга. Доказано, функциональный подход создает наиболее объективную научную основу для оценки эффективности бренда. The gnosiology of functional approach is exposed, grounded expedience and possibilities of his use in the branding. Certainly, that the functions of brand are determined by his essence and having a special purpose setting, quality of their realization is the direct result of efficiency of brand. It is well-proven that functional approach provides a most objective scientific basis for estimation of efficiency of brand. |
|
Date |
2013-06-13T18:48:23Z
2013-06-13T18:48:23Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу / Д.С Файвішенко // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 1 (17). — С. 134-137.— Бібліогр.: 15 назв. — укр.
1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45452 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Вісник економічної науки України
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|