Запис Детальніше

Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США)

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США)
 
Creator Зернецька, О.В.
 
Subject Політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку
 
Description У статті аналізується досвід громадського телерадіомовлення Сполучених Штатів Америки (PBS) та його фінансової підтримки Корпорацією громадського телерадіомовлення (CPB) за умов економічної кризи. Bизначаються форми його реагування на кризові економічні реалії США, виділяються інформаційна, мобілізаційна, соціалізуюча та просвітницька ролі, які властиві новим програмам, що виходять в ефір PBS, та його мультимедійного контенту онлайн. Показано необхідність упровадження подібних економічних антикризових стратегій в Україні.
В статье анализируется опыт общественного телерадиовещания Соединенных Штатов Америки (PBS) и его финансовой поддержки Корпорацией общественного телерадиовещания (CPB) в условиях экономического кризиса. Oпределены формы его реагирования на кризисные экономические реалии США, выделяются информационная, мобилизационная, социализирующая и обучающая роли, присущие новым программам, выходящим в эфир PBS, и его мультимедийного контенту онлайн. Показана необходимость внедрения подобных экономических антикризисных стратегий в Украине.
In the article the experience of The Public Broadcasting Service (PBS) and its funding by The Corporation for Public Broadcasting (CPB) in response to the economic downturn are analyzed. The forms of its reacting to the U. S. crisis economic realities, characteristic of its on air and online multimedia content such as informational, mobilization, socializing, educational are assigned. The necessity of implementation of such economic anti-crisis strategies in Ukraine is displayed.
 
Date 2013-06-14T19:58:23Z
2013-06-14T19:58:23Z
2010-04-19
 
Type Article
 
Identifier Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США) / О.В. Зернецька // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 3-4. — С. 38-41. — Бібліогр.: 13 назв. — укp.
1728-6220
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45539
327+316.774(100)
 
Language uk
 
Relation Економiчний часопис-XXI
 
Publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України