Запис Детальніше

Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу
 
Creator Кучер, А.Т.
Кучер, В.А.
 
Subject Наукові статті
 
Description Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію загальної площі житла.
Доказана актуальность в современных условиях хозяйствования разработки стратегии развития предприятий строительной области на основе концепции промышленного маркетинга. Рассмотрены объемы производства цемента в Украине. Предложена корреляционная зависимость между потреблением цемента и введением в эксплуатацию общей площади жилья.
Actuality in the modern terms of management development strategy of development enterprises in building region on the basis conception of the industrial marketing is proved. Production of cement volumes in Ukraine are considered. Correlation dependence between consumption of cement and introduction to exploitation of general area of habitation is offered.
 
Date 2013-06-18T11:14:52Z
2013-06-18T11:14:52Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу / А.Т. Кучер, В.А. Кучер // Вісник економічної науки України. — 2011. — № 1 (19). — С. 68-71.— Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1729-7206
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45756
 
Language uk
 
Relation Вісник економічної науки України
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України