Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій
|
|
Creator |
Матвійчук-Соскіна, Н.О.
|
|
Subject |
Економіка та управління підприємствами
|
|
Description |
У статті автор аналізує сучасні зміни умов і форм торгівлі рекламними послугами у світі та Україні, що відбуваються в результаті процесу цифрової революції і появи інтерактивного медіа-середовища, визначає тенденції розвитку світової індустрії реклами, сьогоднішній стан і перспективи розвитку торгівлі рекламними послугами в Україні.
В статье автор анализирует современные изменения условий и форм торговли рекламными услугами в мире и Украине, которые происходят в результате процесса цифровой революции и появления интерактивной медиа-среды, определяет тенденции развития мировой индустрии рекламы, сегодняшнее состояние и перспективы развития торговли рекламными услугами в Украине. In the paper author analyzes modern changes of conditions and forms of trade in advertising services in world and Ukraine, which occur as a result of process of digital revolution and occurrence of interactive media environment, determines the tendencies of development of world(global) industry of advertising, today's condition and prospects of development of trade in advertising services in Ukraine. |
|
Date |
2013-06-14T20:13:17Z
2013-06-14T20:13:17Z 2010-04-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 5-6. — С. 32-37. — Бібліогр.: 21 назв. — укp.
1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45543 339.1:338.46 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економiчний часопис-XXI
|
|
Publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
|
|