Брендинг і промоушен малих міст: досвід країн Вишеградської групи для України
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Брендинг і промоушен малих міст: досвід країн Вишеградської групи для України
|
|
Subject |
Наукова інформація
|
|
Description |
7 жовтня 2010 року в місті Виноградів (Закарпатська область) відбувся міжнародний семінар-тренінг «Брендинг і промоушен малих міст відповідно до стандартів Європейського Союзу: досвід країн Вишеградської групи для України».Захід проходив у рамках міжнародного проекту; який здійснює Інститут трансформації суспільства за підтримки Міжнародного Вишеградського Фонду. Міжнародний семінар-тренінг провів Інститут трансформації суспільства у співпраці з Виноградівською міською радою, яка є учасником проекту; та чотирма посольствами країн V4 в Україні: Словаччини, Польщі, Чехії, Угорщини.
|
|
Date |
2013-06-14T21:28:46Z
2013-06-14T21:28:46Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Брендинг і промоушен малих міст: досвід країн Вишеградської групи для України // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 9-10. — С. 63. — укp.
1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45572 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економiчний часопис-XXI
|
|
Publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
|
|