Запис Детальніше

Брендинг і промоушен малих міст: досвід країн Вишеградської групи для України

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг і промоушен малих міст: досвід країн Вишеградської групи для України
 
Subject Наукова інформація
 
Description 7 жовтня 2010 року в місті Виноградів (Закарпатська область) відбувся міжнародний семінар-тренінг «Брендинг і промоушен малих міст відповідно до стандартів Європейського Союзу: досвід країн Вишеградської групи для України».Захід проходив у рамках міжнародного проекту; який здійснює Інститут трансформації суспільства за підтримки Міжнародного Вишеградського Фонду. Міжнародний семінар-тренінг провів Інститут трансформації суспільства у співпраці з Виноградівською міською радою, яка є учасником проекту; та чотирма посольствами країн V4 в Україні: Словаччини, Польщі, Чехії, Угорщини.
 
Date 2013-06-14T21:28:46Z
2013-06-14T21:28:46Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Брендинг і промоушен малих міст: досвід країн Вишеградської групи для України // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 9-10. — С. 63. — укp.
1728-6220
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45572
 
Language uk
 
Relation Економiчний часопис-XXI
 
Publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України