Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі
|
|
Creator |
Лобанова, В.А.
Матвійчук-Соскіна, Н.О. |
|
Subject |
Економіка та управління підприємствами
|
|
Description |
У статті запропоновано новий методологічний підхід до оцінки ефективності застосування інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств торгівлі із використання нового класу економічних функцій – функції комбінації факторів збутової діяльності підприємств сфери обміну.
В статье предложен новый методологический подход к оценке эффективности применения информационных технологий в маркетинговой деятельности предприятий торговли с использованием нового класса экономических функций – функции комбинации факторов сбытовой деятельности предприятий сферы обмена. In the article the new methodological approach to the estimation of the retail marketing management system effectiveness with the information technologies usage is proposed, and for this purpose the new class of economic functions – the function of retail factors combination for the exchange sphere enterprise is presented. |
|
Date |
2013-06-14T21:52:48Z
2013-06-14T21:52:48Z 2010-11-02 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі / В А. Лобанова, Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 11-12. — С. 59-63. — Бібліогр.: 13 назв. — укp.
1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45588 339.138:339.16.012.23 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економiчний часопис-XXI
|
|
Publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
|
|