Запис Детальніше

Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі
 
Creator Лобанова, В.А.
Матвійчук-Соскіна, Н.О.
 
Subject Економіка та управління підприємствами
 
Description У статті запропоновано новий методологічний підхід до оцінки ефективності застосування інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств торгівлі із використання нового класу економічних функцій – функції комбінації факторів збутової діяльності підприємств сфери обміну.
В статье предложен новый методологический подход к оценке эффективности применения информационных технологий в маркетинговой деятельности предприятий торговли с использованием нового класса экономических функций – функции комбинации факторов сбытовой деятельности предприятий сферы обмена.
In the article the new methodological approach to the estimation of the retail marketing management system effectiveness with the information technologies usage is proposed, and for this purpose the new class of economic functions – the function of retail factors combination for the exchange sphere enterprise is presented.
 
Date 2013-06-14T21:52:48Z
2013-06-14T21:52:48Z
2010-11-02
 
Type Article
 
Identifier Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі / В А. Лобанова, Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 11-12. — С. 59-63. — Бібліогр.: 13 назв. — укp.
1728-6220
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45588
339.138:339.16.012.23
 
Language uk
 
Relation Економiчний часопис-XXI
 
Publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України