Запис Детальніше

Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën)

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën)
 
Creator Струпинська, Н.В.
Щербак, А.М.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Метою статті є визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі виробничої
групи PSA Peugeot Citroën).
 
Date 2013-06-18T13:24:17Z
2013-06-18T13:24:17Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën) / Н.В. Струпинська, А.М. Щербак // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 227. — С. 74-77. — Бібліогр.: 2 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45773
658.8:339.138
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України