Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën)
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën)
|
|
Creator |
Струпинська, Н.В.
Щербак, А.М. |
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
Метою статті є визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі виробничої групи PSA Peugeot Citroën). |
|
Date |
2013-06-18T13:24:17Z
2013-06-18T13:24:17Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën) / Н.В. Струпинська, А.М. Щербак // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 227. — С. 74-77. — Бібліогр.: 2 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45773 658.8:339.138 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|