Запис Детальніше

Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна
 
Creator Швец, Р.В.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Мета статті полягає в обґрунтуванні стратегії розвитку ринку зерна на основі
маркетингового підходу.
 
Date 2013-06-30T13:14:10Z
2013-06-30T13:14:10Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна / Р.В. Швец // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 233. — С. 83-85. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46507
631.576.331.2:339.13
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України