Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
|
|
Creator |
Матвійчук-Соскіна, Н.О.
|
|
Subject |
Маркетинг
|
|
Description |
У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання. В статье рассмотрены актуальное состояние и возможности улучшения макроэкономической ситуации в Украине путем использования маркетингового менеджмента как регулятора внутренних резервов активизации торговли и потребления. In the article the actual condition and the ways of macroeconomic situation in Ukraine improvement by usage of marketing management as an internal trade and consumption reserves regulator are considered. |
|
Date |
2013-08-07T08:41:13Z
2013-08-07T08:41:13Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.
1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909 339.3 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економiчний часопис-XXI
|
|
Publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
|
|