Запис Детальніше

Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
 
Creator Матвійчук-Соскіна, Н.О.
 
Subject Маркетинг
 
Description У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як
регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання.
В статье рассмотрены актуальное состояние и возможности улучшения макроэкономической ситуации в
Украине путем использования маркетингового менеджмента как регулятора внутренних резервов активизации торговли и потребления.
In the article the actual condition and the ways of
macroeconomic situation in Ukraine improvement by usage
of marketing management as an internal trade and consumption reserves regulator are considered.
 
Date 2013-08-07T08:41:13Z
2013-08-07T08:41:13Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.
1728-6220
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909
339.3
 
Language uk
 
Relation Економiчний часопис-XXI
 
Publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України