Запис Детальніше

Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
 
Creator Карпенко, Ю.
 
Subject Економіка
 
Description Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку.
 
Date 2013-08-08T09:57:02Z
2013-08-08T09:57:02Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 4. — С. 199-203. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
XXXX-0055
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47940
 
Language uk
 
Relation Сiверянський лiтопис
 
Publisher Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України