Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
|
|
Creator |
Карпенко, Ю.
|
|
Subject |
Економіка
|
|
Description |
Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку.
|
|
Date |
2013-08-08T09:57:02Z
2013-08-08T09:57:02Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 4. — С. 199-203. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
XXXX-0055 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47940 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Сiверянський лiтопис
|
|
Publisher |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
|
|